En lista

Just nu tänker jag på hur jag ska lägga upp tentan.
När jag vaknar på morgonen skriker hela kroppen av motvilja. Jag är bara liiiiiite morgontrött.
Min mobiltelefon är jävligt dålig då den stänger av sig titt som tätt.
Imorgon kommer jag att plugga eller ha ångest över att jag inte gör det, försöka fixa ett bankomatkort och en klipptid.
Ikväll skall jag plugga och kolla på Filip och Fredriks nya program,  vad-det-nu-hette.
Sist jag grät var tidigare idag när jag trodde Algot var arg på mig.. Han tappade ett skärbräda. Förresten har jag mens.
Kärlek är UNDERBART!
I somras var min sista sommar som tonåring.
Jag pratar mycket och gärna om allt.
Jag lyssnar Håkan Hellströms saknade till havs.
Jag är sämst på att göra gratäng.
Jag är bäst på att äta den ändå.
Den bästa känslan är när man är så tokglad att man inte ens kan föreställa sig att man kommer kunna bli nåt annat.
Jag är rädd för att inte få ett sommarjobb.
När jag lagar mat så är det oftast halvhjärtat.
Jag är allergisk mot arroganta, trångsinta, egoistiska människor. Och lite annanas.
Jag brukar få komplimanger för ingenting tror jag. Eller i alla fall inget jag kan komma på just nu.
Jag glömmer aldrig. när Hanna sa att hon tror att olika hundraser uppfattar varandra som levande invalider. That was fun.
Jag vill ha ett sommarjobb och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0