Låt mig höra kärlekens tunga aldrig ska jag glömma dig

Jag vet inte hur jag på ett bra sätt ska kunna beskriva den ångest och sorg som tynger mitt bröst. Ett bra sätt finns nog inte. När man blir sviken på detta brutala vis av någon man älskar så högt som jag älskade honom räcker egentligen inte ord. Han har gjort det igen. Jocke Berg har sålt sig igen och denna gången till det vidriga företaget Disney. Han har lånat ut sin ljuva röst till Bilar 2. Jag ser hellre att han horar i sofforna på Nyhetsmorgon eller sjunger med Måns på Allsången än detta. Folklighet före Disney alla gånger, det kan till och med vara lite charmiga. Kolla bara på mitt vänsterprassel Håkan.  Men jag ska torka tårarna och gå vidare. Jag måste finna en ny mening med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0