Natalie's list 2

Vilken svordom använder du mest? Fan antar jag.
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 8.30.
Hur många resväskor äger du? 3.
Använder du flip-flops? NO!
Var köper du dina matvaror ifrån? City Gross.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden!
Vilken var den senaste filmen du såg? The Hangover.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa runt jorden åt mig och mina vänner. Eller en falafel. Sen en jorden-runt resa.
Har någon någonsin kallat dig lat? Hell yeah.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej men borde uppenbareligen börja.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag minns inte. Har nog inte använt den sen i somras.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu är det nog Håkan som ligger på topp. Fast över lag så är det ju Håkan, Kent och BD som ligger mig närmast hjärtat.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nope.
När var senast någon stötte på dig? Haha, jadu den som det visste. 4 år sen kanske? En kille med lockligt hår.
Vad åt du till middag senast? Ris och linser.
Använder du huvtröjor? Sometimes.
Kan du vissla? Yes.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är något jag förutsätter, inte tror.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 040.
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jag vet inte, har inte varit där ännu. Större än Rondellens Köpcentrum iallafall :P
Hur många syskon har du? Ett.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.
Äger du några band t-shirts? Yes; BD, Håkan, Kent och Markus Krunegård.
När flög du senast? I december från London. (Hemskahemska människa!!!)
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Jag har varken kök eller stolar just nu.
Läser du för skojs skull? Oh yeah.
Pratar du några andra språk? English ofc.
Diskar du din egen disk? Nej, det gör Algot.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, fatta vad jobbigt.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yes.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Ibland.
Har du någonsin varit på Jamaica? Föddes där.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Hans och Marita. Säger inte det allt?
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Polskt.
Har du en blogg? Nej, funderar på att skaffa.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhällskunskap, historia, svenska, religion, psykologi, filisofie, geografi, naturkunskap, media. Tyck synd om mig.
Gillar du att flyga? Nej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll.
När sov du senast på golvet? Har gjort det varje natt i en vecka nu.
Vilken är din favoritdrink? Piña Colada.
Gillar du din boende-situation? Javisst.
Vilken är din mammas hemstad? Hagfors.
Din pappas hemstad? Hagfors.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej men blir snart förhoppningsvis. I need to feel alive!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte trubbel direkt.
Vilken är din favoritfrukt? Plommon tror jag.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Oftast inte. Om jag skulle börja räkna (RÄKNA!) kalorier skulle jag snart va körd.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, fast inte när man har en konversation konstigt nog. Eller, på internet slarvar jag nog mycket med stavning ändå. Men i uppsatser, brev och dylikt då jävlar!
Tror du på liv på andra planeter? Självklart.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Haha
Tror du att Gud är man eller kvinna? Om det finns en gud är nog denne könslös. Annars skulle väl denne ha skaffat något av motsatt kön för att kunna försöka sig? För det är väl det evolutionen i slutänden handlar om? Sprida anlag.
Vad var det senaste du åt? Äppelmos med mjölk.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma skulle jag tro,
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det bara kom.
Gillar du senap? Jajemen.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du är en värdelös äcklig människa och förtjänar inte mer än så.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Efter många om och med; ja.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, vet knappt vad det är.
Tycker du om att krama folk? Ja, men jag vågar sällan.
Skulle du säga att du är trendig? Inte medvetet iallfall.
Äger du en digitalkamera? Yesbox.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hagamannen. Rosegård here I go!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som fan!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Harry Potter b. la.
Tycker du att du är attraktiv? O ja. Öh? NEJ!
Vad är du allergisk mot? Sverigedemokrater.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, äter bara bra kött så jag slipper ha det.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet inte. Men om jag fick välja så skulle det inte vara Per-Albin iallafall.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Jag vet inte ens om jag skulle orka läsa igenom hela denna lista på någon annars blogg :P Men Hanna, Malin och Rosa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0