Natalie's list

Favoritcafé: Kaffestugan bara för att ge den en röst.
Favorittidning: Klimatmagasinet Effekt.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min långärmade klänning.
Byter gärna garderob med: Vet inte.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.. svart.. rött.
Sminktips till allmänheten: Du är så vacker utan spackel.
Mitt rum kan beskrivas som: Spartanskt.
Mig själv med tre ord: Störsam, högljud, neurotisk.
Jag tränar: När jag bajsar. *Och så spänner vi, och nu slappnar vi av. Nu spänner vi egen...*
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär eller konstnär.
Nu vill jag bli: Någon som gör skillnad på alla nivåer.
Humör just nu: Apatisk.
Är det nåt du absolut inte äter: Nej det tror jag inte. Allt går nog ner om man nu menar smakmässigt. Och mat då.
Hur många kuddar sover du med: Nu har jag tre och Algot två så fyra antar jag. Haha.
Morgon- eller nattmänniska: hehe..
Sparare eller slösare: Var en sparare men liksom med resten av min personlighet har även det fallit. Men ska bli en sparare. Jag börjar nu.
Bästa film: Just nu vill jag nog säga "Milk". Den tog mig verkligen med storm. Sjukt stark och inspirerande.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Typ fem men tre är nog mer praktiskt fast om man har två kan man hålla en i varje hand. Sen inser jag att man inte ska skaffa mer än två biologiska barn per förhållande för då bidrar man till överpopulationen och alla andra katastrofer som följer så det blir minst ett. Ett biologiskt och så många som jag får/hinner adoptera.
Bio eller promenad: Det beror på vem jag är med.
Är du kittlig: Ja.
Största svaghet: Jag som helhet.
Det här är jag bra på: Plugga.
Chips, morötter eller godis? Chips och godis!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat är fint men inget alternativ för mig. Sen så är det ju alltid mycket mer hemtrevligt och inbjudande och det är lite brötigt.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.
Har du en besatthet? facebook. Nej jag vet inte. Sex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0