En sån där lista som är så rolig att läsa

när jag borstar tänderna borstar jag dem inte. jag försöker ta livet av dem.

när jag lagar mat gör jag det halvhjärtat. det blir tråkigt i längden att laga sin egen mat 3 ggr/dag.

jag är (lite) rädd för spindlar, mörker, trånga utrymmer, höga höjder, ormar, insekter etc.

den värsta känslan är övergivenhet.

den bästa känslan är glädje.

jag är bäst på att vara cynisk.

jag är sämst på att inte vara cynisk.

jag lyssnar på musik som gör mig glad eller får mig att känna mig förstådd.

jag pratar mindre nu än när jag var ung.

jag tycker om andras sällskap.

kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

i somras var jag arbetslös och på Arvikafestivalen. Besökte även storstade Årjäng och kuststaden Strömstad.

sist jag grät var imorse, eller igår morse. minns inte. eller båda kanske? haha

när jag vill tänka .. mitt problem är nog snarare att jag inte kan sluta tänka.

när jag bakar äter jag för mycket av smeten/degen.

just nu tänker jag på mitt framtida liv. som vanligt längtar jag bort.

idag har jag vaknat, tvättat, spelat TV-spel, kekat och legat i soffan.

ikväll ska jag se klart på Blood Daimond med Algot.

imorgon kommer jag vara i skolan på ett otroligt tråkigt seminarium. Bara en vecka kvar av skiten nu!

min mobiltelefon är helt fucked up och stänger av sig titt som tätt.

när jag vaknar på morgonen vill jag dö.

om jag var ett djur skulle jag vara en flatlus. Kliar, irriterar och ingen vill ha den.


Kommentarer
Postat av: Råsa

"när jag borstar tänderna borstar jag dem inte. jag försöker ta livet av dem."



WORD!

2011-05-25 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0